Cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. Polityka plików Cookies

AKCEPTUJĘ
AKCEPTUJĘ
arrow arrow2 faq_chart faq_mess faq_doc faq_folder faq_clock faq_mail firma czlowiek uniqueArrow rolnictwo arrow-bold-down arrow-bold-left arrow-bold-top arrow-bold-right arrow-light-top arrow-light-left arrow-light-bottom arrow-light-right fb twit googlep hours ikonkainfo linkedin mail okooutline partnerstwo phone scrollTo sgb_ikonka_phone2 solidnosc stabilnosc tradycja where arrow arrow2 download alert login sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom close search

Zasady Ładu Korporacyjnego - Powiatowy Bank Spółdzielczy w Gostyniu

O Banku Zasady Ładu Korporacyjnego

Powiatowy Bank Spółdzielczy w Gostyniu informuje, iż wprowadził “Zasady Ładu Korporacyjnego” określone w dokumencie Komisji Nadzoru Finansowego poprzez uchwalenie “Polityki Ładu Korporacyjnego w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Gostyniu”, zgodnie z zasadą proporcjonalności i adekwatności wynikającą ze skali, charakteru działalności oraz specyfiki Banku.

Polityka Ładu Korporacyjnego PBS w Gostyniu

Ocena Rady Nadzorczej dotycząca stosowania w Banku Zasad Ładu Korporacyjnego 2018

Ocena Rady Nadzorczej dotycząca stosowania w Banku Zasad Ładu Korporacyjnego 2017

Ocena Rady Nadzorczej dotycząca stosowania w Banku Zasad Ładu Korporacyjnego 2016

Zasady spośród proponowanych przez Komisję Nadzoru Finansowego, których Bank nie przyjął do stosowania, znajdują się wraz z uzasadnieniem poniżej.

Oświadczenie Zarządu PBS w Gostyniu

Poniżej Bank udostępnia do wglądu najważniejsze dokumenty, które realizują jego ład korporacyjny.

Statut PBS w Gostyniu

Schemat Organizacyjny PBS w Gostyniu

Informacja z zakresu profilu ryzyka i poziomu kapitału 2018

Informacja z zakresu profilu ryzyka i poziomu kapitału 2017

Informacje z zakresu profilu ryzyka i poziomu kapitału 2016

Zasady polityki informacyjnej

Zasady składania i rozpatrywania reklamacji

Opis Systemu Kontroli Wewnętrznej